God Jul

Oj herregud.. det va seriöst en månad sedan jag skrev nåt här senast? det va Elias födelsedag såg jag just! hm.. Wilma har hunnit fyllla år också.. dock har dom inte varit i tidingen än, skickade in en bild, som norran har klantat sig med, så Idsag har jag skickat in en ny.. så håll utkik den 28 December.. då lär dom förhoppningsvik komma med! =)

2 dar kvar till julafton nu också.. och jag är faktiskt klar med alla julklappar.. vilket är mkt ovanligt för att vara jag.. jag brukar ha kvar nästan allt till dan före ? men inte nu inte.. så nu myser vi bara här hemma! =)
och Ingen kan nog längta mer än Elias efter tomten, har han nu i en månads tid frågat VARJE dag efter tomten.. och nu är det INTE långt borta!

Idag jobbar Mange sista dan också sen får han lååång helg! =) Skööönt!

Fyy fan för snöskottning säger jag då bara.. har varit ute i typ 2 timmar å sk0ottat idag.. för lite snöö har det ju inte kommit.. och plogkanterna gör det ju då inte bättre heller...
Tur Magnus verkar tycka om å skotta iallafall, för han har nämligen fått för sig att skotta "gräsmattan" på baksidan också.. överambisiöst eller bara helt idiotiskt ?? enligt min åsikt så är det helt IDIOTISKT iallafall!.

Elias har för övrigt åkt på nåt konstigt magvirus och öroninflammation.. s¨å nu är det hans tur att äta antibiotika.. tragislt att dom aldrig får vara friska samtidigt.. återstår å se om båda är friska på julafton? I Hope so!

Nej nu är det pencillindax.. och sen ta hand om tvätten..

God Jul på er!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0