Down With the sickness

Hjälp nu va det länge sen jag skrev igen, jag är inte speciellt bra på de här va ? :P

och vad ska man skriva ?

allt är i princip som vanligt....
Magnus gjorde illa sig på jobbet igår, tappade en balk på smalbenet, så de ser typ ut som en fotboll, men arbetsnarkoman som han är så vägrar han besöka läkare.. för han är rädd för att bli sjukskriven.. så han är på jobbet idag som vanligt, trots att han haltar å grejjer.. jajja är man tjurig så är man!:P han kan ju då inte komma å gnälla sen iallafalL! :P

ELias är på dagis idag.. mkt välbehövligt är det måste jag säga.. förra veckan hade han lov.. och han har under den veckan förvandlats tll en liten apa som klättrar å väggarna i rastlöshet.. så glad va han imorse när jag sa att han skulle få fara på dagis!

Jag har hunnit tagit Baconvaccinet.. och tror jag nog aldrig i mitt liv varit sjukare än jag blev efter det.. Tog mig bokstavligt talat inte upp ur sängen dan efter! så nu måste jag tänka om , om jag vill att barnen (eller iallafall Elias) ska vaccineras.. är det värt det ? jag vill verkligen inte att han ska behöva bli så sjuk.. och i mnånga fall så är ju ändå grissjukan lindrig?! jaj de tåls att tänka på..

I helgen blir det en tripp till Rotsjön igen.. blir nog att åka dit och stanna hela helgen faktiskt!

Helgen som var så va vi på Halloween fest .. utklädda och fina, mangnus som Big Daddy (en lila PIMP dräkt!) och jag skulle föreställa död.. vita läppar Kritvitt ansikte  svarta ögon och helt svarta kläder ?! vet inte riktigt om jag lyckades`?! men kul hade vi iallafall! =)

nej nu ska jag gå upp å steka plättar till lillan.. snart Lunch!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0