Fredag! =)

Sådärja! efter 11 LÅNGA dagar med feber.. inlagd på barn en natt.. och flera besök på akuten fick Wilma tillslut antibiotika för öroninflammation! va de så svårt att ge henne det ? hon har ju hela tiden varit irriterad i öronen.. varför skulle hon behöva ha ont och ha feber 11 dagar innan dom gav henne pencillin ? troligtvis har hon iof också haft svinisen.. väntar foretfarande på provsvaret..
men hon är iallafall feberfri idag.. hoppas hon får vara det nu också ett tag! =)

Ikväll blire ÄNT&LIGEN bio.. New Moon.. som jag väntat på denna film.. i ett års tid!! så e blir kul! =))



jaaasi.. annars så har jag fått en GIGANTISKT inombordsfinne MITT på näsan.. ser ut som Rudlof! PINSAMT! nej ursch jag kan leva med det, jag är ju inte 15 längre! ;P eller?

hm.. inte så mkt mer att förtälja..
nu ska jag tvätta lite sen.. laga mat.. blir en mkt tidig middag idag.. Fläskfile' i Ädelost med pommes och sallad till! ;)


Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0