Happy Birthday! :)

Oj Idag har min lilla kille blivit stor.. han fyller nämligen 4 år idag! shit fattar inte hur tiden går så fort?
Nästan ännu värre är de ju att snart blir lillan 1 år! Hon som nyss bodde i min mage ? Jag minss aldrig at tiden gick såhär fort.. när jag själv va liten.. tyckte jag att 1 år va en HEL EVIGHET! ;P

Idag har vi iallafall avklarat första kalaset.. firar båda barnen nu, eftersom lillan liten är fortfarande så liten.. så hon förstår ju inte så mkt än.. hade lika gärna kunnat skippa hennes kalas helt, men eftersom dom ändå fyller så nära varandra så kan man ju passa på att fira båda två! =)
Nästa kalas blir på Lördag.. och ELias hoppas så Innerligt mkt på att han får Chick Hicks, men har försökt förklara för honom att om de inte skulle bli så.. så är det ju faktiskt inte så länge kvar till tomten kommer heller.. så vi ringde "tomten" (min pappa)så att han skulle få säga direkt till tomten vad han verkligen önskade sig! så nu håller vi tummarna hårt här hemma! ;)


nej nu blir de å se lite vänner.. sen sova.. en dag imorgon också! =)

Puss M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0