Keep Rolling

Nej men ursch jag raderar mitt tidigare inlägg.. det stämmer inte alls för fem öre.. Båda barnen ligger åter igen med feber.. och ELias klagar på ont i örat!=/ Wilma vägrar sova.. och jaa jag känner på mig att den här natten INTE blir rolig! men tack å lov så är det ju freedag och helg så det betyder att jag få sova hela natten ändå! =) det är Manges NATT! =) yeeeey! =)
nej fasn' vad jag man göra, imorgon är Wilma inne på 6 Dygnet av feber.. snart åker jag in och TVINGAR dom att lägga in henne.. för hon mår INTE bra,och vi eller jag kan inte sova pga all oro.. det är inte bara feber.. det är ALLT, slemmiga ögon, snorig, tät, diare', hosta, känns som att man bara går å väntar på andnödet, för att "vården" ska reagera! Jag tror att det svininfluensan..  men läkarna tycker inte att hon hör till riskgrupp (vilket är helt idiotiskt) med tanke på hennes sjukdomshistoria, och då vägrar dom testa henne! jaa jag blir så förbannad, men vad lörns de..

jajja.. nog om det..
jag å gubben och vår dotter (som inte kan sova) har sett Idol och druckit glögg! <3 nu väntar jag bara på utröstningen.. tycker själv att Reza ska åka, eller Tove.. tycker inte dom har nåt att göra i den här tävlingen.. men men smaken är som baken!

nej nu ska jag gå å lägga mig i soffgan igen.. och fylla på glöggglaset.. ;)

kyss i bingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0