Rubrik

VAD händer ? Hur kan detta komma sig.. Igårkväll va båda mina små bäbisar sjuka, febriga, slemmiga ögon snoriga och allt vad de nu kan vara.. och inatt vaknade Wilma med 40 graders feber..men nu.. idag så är båda friska ? ingen feber och inga klibbiga ögon..jag fattar inget ? hur kan allt bara försvinna sådär ?
Blev ändå ingen kyrka.. och jag blev för lat för att skjutsa Elias på dagis imorse när dom ringde 08.20 imorse och ville att han skulle vara på dagis 08.30 istället för 9 .. då låg vi fortfarande och sov.. jajja, sur är han på mig iallafall över det.. kommer nog inte att bli förlåten på hela dan.. stackars barn vad har han för mamma egentligen ?
Ska gottgöra han med Pizza till lunch =)

Nej nu vaknar lillan från sin LILLA powernap...


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0