The Boy does nothing

Här sitter jag å säger att jag ska bli bättre på uppdateringar, men har det blivit någon skillnad ? svar Nej! :P

LESS är jag på att vara hemma.. har haft 2 sjuklingar sen i måndags.. eller nu har jag bara en, lillan är fortfarande febrig.. Elias bara lite förkyld..
Men ska till läkaren idag.. kvart i 4.. pga. misstänkt svininfluensa.. fast jag vet inte.. borde man inte bli JÄTTE dålig då? hon har ju inte så mkt feber ? jaja.. vi ser väl, hoppas det är svinisen ändå, så hon får göra bort de!=)

Inatt sov vi inte mkt här hemma.. eller Magnus och ELias sov, men inte jag å lillan.. har nog max sovit 1½ timme på hela natten.. de är jobbigt de här med att vara sjuk..
Kan ju hoppas att vi är friska imorron, så kanske man kan besöka kyrkan? peppar peppar! =)

annars då? jaa inte så mkt.. som sagt så har vi bara varit hemma hela veckan och jag är sååå less.. vill hitta på nåt.. kanske bio ? Andrea ? =) eller en prommis eller vad som helst! innan jag ruttnar bort här!

nej nu ska jag gå å ta hand om tvätten... håller faktiskt på att få en helt tvättfri tvättstuga snart..på sätt å vis så lönar de sig att vara hemma men.. hur länge håller det i sig ? INTE länge skulle jag tro! ;P

Ciao


Elias med kompisen Hugo! =)


Min lilla sjukling! =)



Kommentarer
Postat av: andrea

jag är lätt på bio imorrn kväll????

2009-11-12 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0