100128

Ikväll har inte Wilma velat sova för fem öre.. har haft en mkt skrikig unge vaken nu i flera timmar.. kanske öronen igen? I hope NOT! Måste nog kolla imorron, ska ändå på Bvc imorron för ELias 4 års kontroll!
Men nu verkar hon ändå ha somnat.. kanske ? hon fick ju både en Ipren och en alvedon tillslut.. så ont borde hon ju iallafall inte ha..man vet aldrig... bäst å sitta uppe ett tag till.. för vaknar hon när man lagt sig så blir allt mkt jobbigare..inklusive mitt humör! :P

I helgen är man ledig.. AWSOME!! känner att man uppskattar all ledig tid mer nu igen när man börjat om å jobba lite smått.. ganska skönt att gå ut å jobba ibland ändå.. blir nästan som lite semester ? och underbart skönt är det ju om man jobbar dag och börjar 7 på morronen, för då måste ju Mange ta Wilma på natten! yeeey!
fast Helger har väl aldrig riktigt varit någon Hit å jobba

Nej nu snarkar karln, så jag ska gå å sparka till honom så han slutar upp med det, för är det något jag är riktigt allergisk mot så är det Snarkningar, ryser i hela kroppen så fort jag hör en snarkning, och Kläder som ligger framme, int för att jag vet vad de hade med saken å göra men ?

sov gott! Puss M


Lillan sjuk,=/ ganska exakt ett år sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0