13 Januari




Idag har det inte blivit mkt gjort för mig känner jag.. Varit en sväng hos Malin på förmiddan.. och senhar jag bara varit hemma.. typ suttit under täcket i soffan och tyckt synd om mig själv... eller njaa kanske inte riktigt.. men inte långt ifrån! ursch vad jag hatar sånna  dagar.. jag blir knäpp att vara hemma en hel dag!

Haha förresten så fick vi en betalningspåminnelse idag från Alltele, och jag flyyyförbannad eftersom att jag va säker på att jag betalat ringde till Alltele å bokstavligt talat skrek på dem.... tills jag upptäckte namnet på fakturan, den tillhörde nån Helt annan, posetn har alltså gjort fel och lämnat nån annans post i våran låda.! jag skämdes, och ska från å med nu alltid kolla vems namn som står på fakturan! ;P

nej ursch nu tror jag att det blir ett långt å vaaaaaarmt bad, sen kanske lite mys framför tv'n..
Imorron blire BVC och kanske vaccin till ungarna...
och sen öppna!



OverAndOut


Kommentarer
Postat av: andrea

hur arg var inte jag tror du när jag hade fått fortkörningsböter på flera tusen i bureå när jag aldrig ens hade varti där;P men det var ju grannens upptäckte jag;)

2010-01-14 @ 21:15:51
Postat av: Ida

Men kom och hälsa på oss igen då!! Om du inte har något att göra :) Förresten så flyttar vi till Anderstorp och en 3a om bara en månad, då ses vi på ÖF!

2010-01-24 @ 09:29:54
URL: http://enlitenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0