NOT AWSOME!

Igårkväll fick lillan feber igen, trots att hon äter antiobiotika mot dubbelsisdig öroninflmmation! jag tror jag blir tokig snart, ska det aldrig ge sig ?
Tack å lov så ska hon få komma på Öron iallafall, så man kan väl hoppas på att hon får rör inopererade!

Förövrigt så.. händer det inte alltför mkt.. jag har börjat jobba igen mer eller mindre, ska jobba nu hela helgen NOT AWSOME! önskar jag kunde vara hemma ännu längre..
och den 8/2 ska lillan få börja sin inskolning på dagis! Lite smått panik får jag över de, men de kommer nog att gå bra ändå! =)

Igår jobbade karln eftermiddag, så då passade jag på att storstäda huset när barnen lagt sig.. och ingen karl hemma som gör fotavtryck på golvet efter man skurat, i vanliga fall brukar man ha avtryck mellan soffan och kylen, och tillbaka igen! ;P de kanske vore bra om han jobbade eftermiddag lite oftare, då skulle man få skinande rena golv! =)

Ikväll tror jag det blir Bio, med Andrea och hennes Moster?
det blir ju trevligt och få komma sig ut lite! =)

Nu ska jag gå å köra igång en maskin, sen laga lite lunch...


PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0