I'm back.. for now!

se nu här alla.. andra gången på en och samma vecka, jag gör framsteg!! :)

Helgen är äntligen här.. och jag har låååång helg, ledig ända till på Onsdag! det är ju helt awesome.
Lillgrabben fyllde 6 år igår, helt galet enligt mig eftersom det känns som MAX 3 år sedan han va en såndär söt liden goding med svart hår och aldrig gjorde ett väsen ifrån sig. Nu för tiden 'är det annat minsann. okej misstolka mig inte han är fortfarande en goding, fast med blont hår! :)



så kalas hela helgen blire..
ikväll kommer bästa Malin, Mattias, Tina, Pär, Jessica och Joel och käkar suring! kan inte bli annat än bra med de gänget! ;)

Imorgon barnkalas på Leos och söndag öppet hus för resten som vill fira honom! :)

nej men hörrni.. nu dax å göra lite vettigt!
Trevlig kväll på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0